3) Front Desk (recepce)

26. března 2007 v 3:38 | Olča Olguita Ollie |  Stáž v Hotelu Hilton
Front Desk (recepce)
Vedoucí recepce si mi stěžoval, že nemá dostatek personálu na pokrytí služeb recepce. Nabídla jsem mu, že mu s pokrytím recepce ráda vypomůžu, a že mi nevadí, když budu mít nějaký zaplacený přesčas. Tak mě napsal na jeden den, nikoho s tímto faktem však neseznámil a tak jsem byla pro děvčata na front-desku pěkným překvapením. Velmi ochotná a milá Amanda se toho "jednodenního zaučení" ujala - byla jsem schopná odbavovat první check-ins (zapsání do hotelu), check-outs (odhlášení z hotelu) a dokonce walk-ins (zájemce z ulice). Jen samá chvála zaměstnanců, přesto další dny záhadně opět PBX, ačkoli nikdo z vedení nebyl ten den přítomen. Ještě tentýž týden se rozhodlo, že od pondělka nastoupím na Concierge Lounge. Nevím, proč si teda stěžuje. Něco podobného se přihodilo Brazilce Claudii.. Neustále ji chtěli nasadit na ranní směny (od šesti ráno), ale neměla se jak dostat do práce, tak ji museli přesunout na odpoledne. Neustále do ní hučeli, že si to musí nějak zařídit a když si to konečně zařídila, začali ji psát POUZE na večer. Byla dost vzteklá, což se nedivím…
V plánování služeb není žádný systém a nikoho to netankuje. Vedoucí recepce si zkrátka sedne a nějak tam ty lidi nahází - bez zájmu, že někomu nechá všechny víkendy volné a jiný je odmaká všechny. O ranních a odpoledních směnách ani nemluvím.. Nejhorší však je, že se služby plánují po týdnu, pokaždé ve čtvrtek. Pracovní týden začíná vždy v sobotu a končí v pátek, takže si zaměstnanci Front Desku a PBX prakticky nemají šanci cokoli naplánovat a jestli budou mít o víkendu volno či ne se dozví "už" ve čtvrtek. Opravdu dost debilní systém!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama