Pracovní náplň během stáže:

14. prosince 2006 v 2:24 | Olča Olguita Ollie |  Stáž v Hotelu Hilton
° 1. měsíc: Orientace, sžití s novým prostředím a kulturou (PC, orientace v jednotlivých úsecích)
° 2. a 3. měsíc: Housekeeping (zaškolení na Housekeeping Manager - příprava pokojů dle amerického standardu - přerozdělování práce pokojským, spolupráce s odd. Guest Service..)
° 4., 5. a 6. měsíc: Front Desk (recepce - klientský servis hotelovým hostům, rezervační procedury spolupráce s ostatními odděleními, asistence při dokumentaci, příjezdech, odjezdech, informování hostů, koordinace personálu, atd..)
° 7., 8. a 9. měsíc: Pokročilý klientský servis (check-in, check-out, zúčtování s hosty a dokumentace dle standardu společnosti, denní reporty, informační servis hostům, atd..)
° 10., 11 a 12. měsíc: Back Office (účetnictví, personalistika - obecné účetnictví používané na recepci - využití počítače k uchovávání dat a kalkulacím, vystavování účtů a faktur a jejich zasílání, vyřizování stížností hostů)
V případě spokojenosti možnost prodloužení stáže o půl roku.
Pro více informací o hotelu, pro více obrázků: www.sandiegomissionvalley.hilton.com.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře jsou uzavřeny.


Aktuální články

Reklama